Gratis avbestilling frem til 07.08.21
Expedia.comUSD 203
eDreamsUSD 236
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Reisetype: Reiste alene
Diana Larraza, Otro på Hotel Azul Talavera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Anmeldt 25. april 2021

Dato for oppholdet: april 2021
Diana Larraza, Otro på Hotel Azul Talavera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. april 2021

Anmeldt 19. mars 2021

Dato for oppholdet: mars 2021
Diana Larraza, Otro på Hotel Azul Talavera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2021

Anmeldt 9. mars 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: mars 2021
Diana Larraza, Otro på Hotel Azul Talavera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. mars 2021

Anmeldt 25. februar 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Diana Larraza, Otro på Hotel Azul Talavera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mars 2021