Børre
  • eDreams
0.4 km fra Reine Rorbuer - by Classic Norway Hotels
letto
    0.3 km fra Reine Rorbuer - by Classic Norway Hotels
    The beauty of this place is simply staggering - tunliweb.no
    • eDreams
      1.1 km fra Reine Rorbuer - by Classic Norway Hotels
      2.3 km fra Reine Rorbuer - by Classic Norway Hotels
      Se flere hoteller i Reine
      Anmeldt 5. juli 2020

Vi hadde bestilt en rorbu til 4, og fikk rorbu Inge med 2 soverom med en køyeseng på hvert rom. Jeg vil ikke anbefale rorbu Inge, for den ligger ikke ved vannet, den har ingen terrasse, og den ligger rett ved veien som går inn til alle de andre rorbuene. Vi hadde "støy" og innsyn fra alle kanter. Det var ingen mulighet til å sitte ute. Rorbua er koselig og ren, og det var svært gode senger. Flott redd opp og skinnende rent. Så ingen klager på den fronten. Men rorbua er knøtt liten, ingen skapplass eller annen plass til å oppbevare ting, svært mørkt på både bad og i kjøkken. Ikke oppvaskmaskin, og svært enkelt utstyrt når det gjelder kjøkkenutstyr. Vi har reist rundt i Lofoten i en uke og sovet flere steder, og dette stedet var den eneste nedturen på veien. Jeg synes ikke det var verdt pengene når man sammenligner med det man får andre steder.

Romtips: Sørg for en rorbu som ligger ved vannet. Sørg også for en rorbu som ikke ligger midt i "gjennomfartsåren".
      1  Takk, Hege Johanna S
      Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Vi gledet oss til å prøve Reine Rorbuer by classic hotels Norway. Vel, vi kan trygt si at det var langt under hva vi forventet.

Bookingen gikk smertefritt og kommunikasjon på bookingtidspunktet med garanti for opphold og booking av kajakktur gikk bra. Alt lå tilrette for at dette skulle bli bra.

Før ankomst, dagen før vi skulle ankomme får vi Mail om Artic Race stengte veier. Vi visste om dette og andre steder vi hadde vært hittil i Lofoten hadde sendt ut informasjon lenge før til oss på mail. Dette burde vært sendt minst 2-3dager før vi kom.

Når vi ankommer er det ingen velkommen til oss, kun betal, nøkkel og surt fjes.
      Ingen informasjon om når/hvor er det oppmøte for kajakk neste morgen. Ingen informasjon/spørsmål om vi har planer om å spise i restauranten eller andre ting vi trenger.
      Vi skulle bo i Jonathan som er et rom, ikke egen ror bu. Det eneste som er bra her er badet. Ellers hadde det vært bedre standard på vandrerhjem.
      Lyset i gangen inn til Jesper og Jonathan er defekt. Så det er mørkt når solen er borte. Lysbryteren virket ikke. Så det var frem med lommelykt på tlf for å få låst opp døren.

Rommet er langt og trangt. Så det er håpløst, du må enten sitte i køyesengen eller sitte på hver sin stol i hver ende.
      Det er en lysbryter til lyset i taket. Den er i gangen. Det er ingen leselampe på vegg i sengen. Så når du skrur av taklyset, så må du gå i mørket til sengen.
      Dette er et rom, ikke rorbu med kjøkken. Det er frekkhetens gave at skal du spise frokost koster dette 175kr pr pers/dag. Dette burde i høysesong være inkludert på disse rommene.
      Det blir ikke redd opp daglig eller byttet håndkle, tømt søppel eller andre tjenester.
      Såpedispenser i dusjen var defekt på ankomst. Dette burde vært oppdaget av personale.

Permen med hotell info var åpenbart ikke åpnet i år. Den hadde et tykt støvlag og innehold forrige meny de hadde i restauranten og gammel pris på frokosten.

Vi prøvde å spise middag en kveld i restauranten men det var ikke mulig, vi ble jo nærmest oppfattet som idioter. Man måtte ha bestilt bord lang tid i forveien. Men ingen har spurt eller fortalt oss dette i forveien av vårt opphold at det kan være lurt.

Det eneste vi virkelig kan si var verdt hver krone var kajakkturen. Den er 5* takket være en super guide som virkelig gjør en strålende jobb.
      Ellers så kan vi ikke på noen måte anbefale å bo her. Mega skuffende og absolutt det dårligste stedet vi har sovet på i Lofoten.

Dato for oppholdet: august 2019
      Takk, aleandrab
      Anmeldt 23. april 2019 via mobile enheter

Vi hadde et fint opphold i Reine. Naturen er fantastisk! Bodde i koselig rorbu helt ved vannet med flott utsikt mot fjellene. To soverom, et at dem spesielt fint og god seng! Ingen TV, noe som er unødvendig med de omgivelsene.
      Lavsesong i påsken, så lite folk. Preget også aktivitetstilbud som var lite og informasjon var ikke oppdatert.
      Men alt i alt deilige dager i fantastisk natur!

Dato for oppholdet: april 2019
      1  Takk, annelB3064KE
      Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Vi er begge to svært fornøyde med oppholdet. Ble dessverre bare en natt. Første gang vi bor på en rorbu, så vi ble litt overrasket over prisen på 2000 kr natta. Utsikten, omgivelsene og atmosfæren gjorde det derimot verdt det. Fikk en skikkelig opplevelse av det typiske Lofoten med hav rett utfor døra og bratte fjell som skyter opp fra havet. Moderne og god standard. Kjøkkenet godt utstyrt. Renere enn på de fleste hotell. Hyggelig betjening. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, Sommerferierende
      Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Hæ 2 par som leige 1 felles rorbu , god standard og samtidig et fint preg med restaurert stue med moderne kjøkken, gode muligheter for å lage mat på rorbuen eller innta et nydelig måltid i restauranten , lokal butikk på Circel K rett ved siden av👍 stedet, rorbuene og restauranten kan anbefales 👍

Dato for oppholdet: juli 2018
      Takk, 852jarlem