eDreams
ZenHotels.com
Agoda.com
Anmeldt 7. august 2021

Catogården var den beste opplevelsen i hele Lofot-ferien, vakkert, gjennomført og komfortabelt med nydelig utsikt. Deilige senger, kaffe med utsikt om morgenen, morgenyoga og en enorm gjestfrihet. Det var rent og pent overalt og god kapasitet på baderom.
Med en større gruppe og kaldt vær var det supert med hyggelige oppholdsrom der vi kunne ordne oss frokost og lunsj, spille spill og være. På lørdagen satte Runhild og gjengen i stand badstuen for oss. Catogården er et supert utgangspunkt for å se Reine og ytre del av Lofoten, men også et nydelig sted å bare være. Vi kommer gjerne igjen :)

Takk, Astri101
Anmeldt 20. juli 2021

Vi var så heldige å få spintanbooket inn på dette romantiske stedet. Vi ble tatt imot av eieren som tok del i opplevelsen. Vi brukte stedet som base for å oppleve Moskenes og sitter igjen med et ønske om å reise tilbake.

Takk, jitsebuitink
Anmeldt 5. juli 2021

Svært hyggelig plass, med koselig atmosfære. Fine turområder i nærheten. Mulighet for trening/yoga på stedet. Finnes også tilbud om kanopadling.
Flere spisesteder i nærområdet.
Ble tatt godt imot av behjelpelig betjening. Anbefales!

Takk, anneconstansej
Anmeldt 17. juni 2021 via mobile enheter

En utrolig trivelig plass, og hyggelig vertskap. Yoga om morgenen gir en fin start på dagen. Anbefales virkelig! Gode senger, fint hus. To spisesteder i nærheten. Her kan en koble av og nyte fine omgivelser. Tur til Vindstaf anbefalses også

Reisetype: Reiste alene
Takk, 559ingerlisek
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi har akkurat tilbrakt vår siste natt i Lofoten på Catogården i Reine. Fantastisk sted. Hyggelig personale, store soverom med utsikt og yoga om morgenen. Ikke eget bad, men fire nydelige oppussede og rene bad til disposisjon. Sov godt i behagelige senger. Kommer definitivt tilbake!

1  Takk, helenschoice