Flott fisketur

Var nettopp på fisketur med båt og det var virkelig å anbefale! Vi fikk masse fisk! Behagelig og... les mer

Anmeldt 27. juli 2021
ElinW269
Episk tur!

Anmeldt 11. juli 2020
Hans M
Helsingfors, Finland

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 1 904,02
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Behagelig og hygglig skiper og ung matros.
Anbefaler å ta fisketuren om man sover i robue ettersom fisken kan du få med hjem å spise! Nesten gang tar vi fisken med oss!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ElinW269
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter dager med topper fra land var det tid for Lofoten fra sjøen. Etter noen raske instruksjoner bar det i vei på en fem timers tur langs de stupbratte fjellene i Reine. Julia var guiden og loset oss inn i fjordene mens hun fortalte om bosetninger og fjell. Kunnskapsrik og utrolig bra guide. Midtveis fikk vi premien. Nesten alene på Bunæsstranda. Turen var et klimaks i Reine!

Takk, Hans M
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og familien på seks, booket kajaktur med reine adventure. Vi stooorkoste oss med den fine naturen, og verdens snilleste Guide, Manu. Han var så koselig og flink, følte oss trygge med han! Anbefales :))

2  Takk, n0ramarieh
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Jeg og to venninner booket guidet kajakktur og fikk Kitty som guide. Utrolig god service og en nydelig padletur i Reine. Anbefaler Reine adventure og Kitty som guide på det sterkeste!

Takk, guroranum
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Jeg hadde aldri prøvd kajakk tidligere når jeg var med på en guidet kajakktur med Reine Adventure ut i Reine-fjorden. Det var en fantastisk opplevelse i det turkisblåe vannet. Man kommer svært nærme den mektige naturen, noe gjør at man føler seg i ett med naturen.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, rune_bergmann