“Resultat: 3 minus! Hyggelig”
Anmeldelse av Underhuset Restaurant

Underhuset Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 8 Restauranter i Reine
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Resultat: 3 minus! Hyggelig omgivelser, god stemning! Hyggelig personale ( men lite observant)..sen servering,
Ok mat, men litt overkokt torsk( NB: frossen!!!!),
Bløte/klissete Amandine poteter,
langtidskokte oksekjaker; Ok ( men ikke mere).
Samme garnityr til begge retter.
Husets vin: hvit: Ok, Rød: ikke bra.
Så ut som der var kun èn kokk!?
( stor pågang av folk som ga opp å vente på bord).
Stedet har stort forbedringspotensiale.

1  Takk, gullo2016

Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat både forrett, hovedrett og dessert. Alt er laget fra bunn av med kjærlighet som gjør smaksopplevelsen fantastisk. Servitørene er også fantastiske, hyggelige og følger godt opp. MÅ prøves ☺️

Dato for besøk: juni 2020
Takk, fridabrekka
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Fikk god service og oppfølging under besøket. Vi prøvde 3 retter. Skal man trekke på noe så var det brødet som fulgte forrettene. Dette kunne vært ferskere og ikke så tørt. Forøvrig var all mat veldig god. Ligger litt vanskelig til dette stedet, men vel verdt et besøk når man er på Sakrisøy.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Norway1961
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Fine lokaler på kaia. Hyggelig personale og fin liten meny med lokalmat. Vi gikk for hvalbiff og sorbet. Hvalbiffen var perfekt stekt og mør. Godt tilbehør og sjy. Sorbet til dessert smake nydelig. Virkelig en god opplevelse.

Dato for besøk: august 2019
Takk, aleandrab
Anmeldt 14. august 2019

Vi testet ut både Lofot-torsk, Hvalbiff og Lammeskank (fordelt på 2 dager), og alt var meget bra. Terningkast 6 på Lammeskank, og terningkast 5 på Torsk og Hvalbiff.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, runeolsen67

Reisende som så på Underhuset Restaurant, så også på

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Underhuset Restaurant? Del dine erfaringer!