“Fantastisk 👍”
Anmeldelse av Underhuset Restaurant

Underhuset Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk hyggelig svensk servitør, samt fantastisk smakfull mat som smakte kjempe bra. Alt var helt tipp topp. Hyggelig lokale og kan anbefales

Takk, heidifigge

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Trivelig og uformell plass med meget bra mat og hyggelig betjening. Vi hadde hval-carpaccioen (anbefales!), oksekjake (fantastisk - tilbedt over 6 timer!) og ulike desserter (grei creme brûlée, bedre eplekake og sorbet). Hit kommer vi gjerne igjen!

Takk, jkse_no
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i nydelige omgivelsar. Vi fekk ein nydeleg skreirett og braissert oksekjake. Begge deler smakte fortreffeleg. Vi sat ute med utsikt over den klåre vatnet på Sakrisøy. Super betjening. Inne såg det skikkelig koselig ut også. Anbefalast!

1  Takk, Journey25013780368
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Vi stakk innom uten reservasjon av bord. Siden vi var tidlig ute var det ikke noe problem. Svært hyggelig personale og en av eierene kom å fortalte om bildene på veggene. Vi ble også invitert opp i 2. etg. for å se den gamle landhandelen. Interessant og ikke minst hyggelig vertskap. Maten var god (ovnsbakt skrei) og kom raskt. Oppmerksom og hyggelig servitør. Desserten (hvit sjokolade mousse) smakte også fortreffelig.
Vi anbefaler stedet på det varmeste!

1  Takk, 793berntd
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat, god service, hyggelig lokale og fornuftige priser på mat og vin. Vi spiste dagens fisk, som var skrei med sellerirotpuré, baconsmør, sukkererter og poteter. Veldig godt. Kan anbefale dette stedet på det sterkeste!

1  Takk, adrianw875

Reisende som så på Underhuset Restaurant, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Underhuset Restaurant? Del dine erfaringer!