Kjekk, trygg og fin tur!

Veldig kjekk og flott tur, også for de som ikke har sittet i en kajakk før. Flink guide som tok oss... les mer

Anmeldt 6 dager siden
Go20251140771
Vakker og variert rundtur!

Flott rundtur i vakre Reine med en hyggelig og kunnskapsrik guide. Variert landskap og opplevelser... les mer

Anmeldt 2 uker siden
67runeh
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 152,30
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en flott tur i vakre omgivelser. Guiden vår var sprudlende og dyktig og fikk hele gruppen til å føle seg ivaretatt og trygg. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, N4726JBjenniferm
Anmeldt 17. juli 2020

En fantastisk tur med vakre omgivelser og en super hyggelig guide! Guiden tok stor stolthet i jobben sin og fortalte og viste oss rundt i disse fantastiske omgivelsene på en en nydelig solskinnsdag

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Amalieny
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Nydelig tur med en fantastisk utadvendt og gledespredende guide. Vi ble tatt godt i mot fra første sekund. Guiden Runhild serverte oss morgenkaffe, ga oss en grundig sikkerhetsgjennom gang før padling og hun lånte oss skitne same jenter en god og varm dusj etter flere dager i telt Kommer lett tilbake til reine! Anbefales sterkt, dette er noe av det beste vi gjorde på Lofotenturen våres. Vi fikk til og med smake grisetang og trøffeltang!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, _nnehedvigs
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

En fantastisk og unik opplevelse av Reine og naturen rundt. Vi hadde strålende sol, og litt vind. Ingen problem at vi ikke hadde kajakk-erfaring fra før. Veldig dyktig og hyggelig guide som blant annet introduserte oss til tang-snacks.

Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Dotterud
Anmeldt 4. september 2019

En unik opplevelse med familien. Vi var fire voksne og i prinsippet første gang. Ble ivaretatt mtp sikkerhet og grundig veiledet. At vi hadde en akademiker fra Grønland med Bachelor i Marine-fag, som lever og ånder for naturen, som guide, og at været spilte på vår side hevet det hele til det uforglemmelige.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Jean-Paul G