Anmeldt 1. juli 2016

Her var det helt greie fasiliteter og en koselig restaurant. Kjempeflott at det gamle miljøet bevares. Nydelige omgivelser, et rent eventyr å farte rundt i Lofoten.
Min greske foretningsforbindelse som vi hadde med likte både rorbucampen, maten og i tillegg elser Lofoten. Kveite anbefales !

Romtips: Nydelig utsikt over alt !
Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Odd F
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Her måtte vi bare tilbake. I går kveld hadde vi ovnsbakt tørrfisk og hvalbiff. Nydelig tilberedt, god smak og en service i særklasse. Så derfor måtte vi bare tilbake i dag og smake på torsketungene som vi hadde vurdert på middagsmenyen i går. Dette var ikke på lunsjmenyen, men en særdeles service vennlig kokk heiv seg rundt og lagde dette til oss. Smaken var som forventet, helt nydelig!
En flott plass med masse atmosfære, en veldig hyggelig betjening og mat som smaker svært bra. Mine beste anbefalinger til denne plassen!

Dato for oppholdet: juni 2016
1  Takk, Lasse R
Anmeldt 30. oktober 2015

Overnattet 2 netter sommeren 2015 - et fantastisk sted med Dagmar som den perfekte vert. Rorbuen vi fikk lå veldig fint til og skapte den perfekte rammen to; hvorav ei var førstereisende til Lofoten.

Kommer veldig gjerne tilbake og anbefaler Sakrisøy Rorbuer på det varmeste.

Takk, Ole P
Anmeldt 18. juli 2015 via mobile enheter

Andre gang vi er her. Flotte rorbuer nede ved havet i fantastiske omgivelser. Vertskapet er lokalt med genuin interesse for stedet og rorbua.
Ingen tv i rorbua, men det var ikke derfor vi var her, så det var helt greit. Fin sjømatrestaurant inne på området.

1  Takk, JonAlbertOslo
Anmeldt 18. juli 2015

Lå 2netter i en fantastisk fin Rorbu. Rorbuen var koselig, ren og akkurat stor nok til at 5stk hadde grei plass.
Kjøkkenet hadde en normal komfyr og et stort kjøleskap i gangen ved siden. Beliggenheten er veldig fin og 2min å gå til restaurant Underhuset. Kommer tilbake neste gang jeg skal til Lofoten!

1  Takk, D-man81