Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

autentiske koselige buer - og samtidig gode senger, fint bad, rent og pent - og med fantastisk hyggelig og fleksibelt vertskap. og herlig restaurant (Underhuset) i umiddelbar nærhet. etter en uke i Lofoten kommer dette besøket til å stå igjen som noe av det fineste

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, cascascascas
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Vi var så heldig å få den ytterste rorbua, med fantastisk utsikt mot Reinebringen og havgapet. Koselig rorbu med god standard. Også mulig å sette seg ute i sola på de forskjellige benkene plassert ute, noe som resulterte i både frokost og middag ute. Anbefales!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Dotterud
Anmeldt 16. august 2019

Hadde tre nydelige dager på Sakrisøy. Hadde nydelig vær 2 av dagene, og å sitte utenfor rorbuen på kveldene i solskinn fra skyfri himmel er utrolig avslappende. Underhuset restaurant er lokalisert i nydelige autentiske lokaler, mye historie i (og på)veggene der, nydelig mat fra dyktige ansatte. Ideelt sett kanskje en litt tynn meny, men det funker veldig bra.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, runeolsen67
Anmeldt 27. juni 2019

Sakrisøy Rorbuer kan anbefales! Nydelig sted med koselig atmosfære, hyggelig betjening og god mat på både Underhuset og Anitas sjømat. Veldig god service, tar godt vare på gjestene sineKommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, Klokturist123456789
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

Bua er autentisk og gir inntrykk av levd liv. Møblementet er enkelt men koselig, og absolutt å foretrekke i stedet for andre nedslitte overnattingssteder uten sjarm. Veldig lydt mellom buene, kunne fint følge med i naboens samtale hele kvelden. Flott natur utenfor døra, og her er man som oftest ute til man stuper i seng. God mat på tilknyttet restaurant Underhuset. Vel verdt et stopp.

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, EvaMariaK6