Flott båttur i Reinefjorden

Flott båttur med skøyta Oddbjørn i Reinfjorden! Alex var en hyggelig og dyktig guide, turen kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
stinai2021
Super tur på sjøen

Super tur i fantastisk natur. Artig å se havørn på nært hold. Alex er en stødig skipper og sørger... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
keno559
Bodø, Norge

Anmeldt 27. juni 2020

Fantastisk båt tur! Turen gikk til yttersiden av Lofoten. Godt vertskap og flink kaptein/guide. To tommler opp

Takk, Tommi B
Anmeldt 26. juni 2020

Vi var på en fantastisk tur. Skipperen plystret frem 4 havørner. En utrolig opplevelse. Og Reinefjorden var veldig spennende.

1  Takk, halvorb790
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig båttur med Moskenes Adventures på St.hansaften! Tur til Moskenesstraumen og Hell på Lofotodden. Vi så flere typer fugl og speida etter spekkhoggere

Takk, lottetangen
Anmeldt 5. oktober 2020 via mobile enheter