Flott båttur i Reinefjorden

Flott båttur med skøyta Oddbjørn i Reinfjorden! Alex var en hyggelig og dyktig guide, turen kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
stinai2021
Super tur på sjøen

Super tur i fantastisk natur. Artig å se havørn på nært hold. Alex er en stødig skipper og sørger... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
keno559
Bodø, Norge

Anmeldt 20. juli 2020

Båttur i avslappende tempo rundt i Reinefjorden. God tid til å studere natur og bosteder, supplert med skipperens fortellinger om livet før og nå i området. Så også to fiskeørner som sirkler rundt båten på nært hold. Fin mulighet til å virkelig kjenne roen omgitt av Lofotens vakre natur.

1  Takk, 143gunnarc
Anmeldt 16. juli 2020

Spektakulær opplevelse i unike omgivelser! Skipper Alex forteller levende historien om gamle fiskevær og dyreliv underveis. Havørn flyr mellom fjellene og vi venter spent på glimt av spekkhoggerne🐋, men ikke denne gang. Vi må tilbake!!

2  Takk, SEGL2
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hærlig tur, hyggelig betjening,kaffe å toalett ombord, anbefales virkelig! Vi så ørn, utrolig natur å vøret va perfelt

Takk, andreassenkokk
Anmeldt 27. juni 2020

Fantastisk båt tur! Turen gikk til yttersiden av Lofoten. Godt vertskap og flink kaptein/guide. To tommler opp👍👍

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tommi B
Anmeldt 26. juni 2020

Vi var på en fantastisk tur. Skipperen plystret frem 4 havørner. En utrolig opplevelse. Og Reinefjorden var veldig spennende.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, halvorb790