Flott båttur i Reinefjorden

Flott båttur med skøyta Oddbjørn i Reinfjorden! Alex var en hyggelig og dyktig guide, turen kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
stinai2021
Super tur på sjøen

Super tur i fantastisk natur. Artig å se havørn på nært hold. Alex er en stødig skipper og sørger... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
keno559
Bodø, Norge

Anmeldt 20. juli 2020

Båttur i avslappende tempo rundt i Reinefjorden. God tid til å studere natur og bosteder, supplert med skipperens fortellinger om livet før og nå i området. Så også to fiskeørner som sirkler rundt båten på nært hold. Fin mulighet til å virkelig kjenne roen omgitt av Lofotens vakre natur.

1  Takk, 143gunnarc
Anmeldt 16. juli 2020

Spektakulær opplevelse i unike omgivelser! Skipper Alex forteller levende historien om gamle fiskevær og dyreliv underveis. Havørn flyr mellom fjellene og vi venter spent på glimt av spekkhoggerne, men ikke denne gang. Vi må tilbake!!

2  Takk, SEGL2
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Hærlig tur, hyggelig betjening,kaffe å toalett ombord, anbefales virkelig! Vi så ørn, utrolig natur å vøret va perfelt

Takk, andreassenkokk
Anmeldt 27. juni 2020

Fantastisk båt tur! Turen gikk til yttersiden av Lofoten. Godt vertskap og flink kaptein/guide. To tommler opp

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Tommi B
Anmeldt 26. juni 2020

Vi var på en fantastisk tur. Skipperen plystret frem 4 havørner. En utrolig opplevelse. Og Reinefjorden var veldig spennende.

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, halvorb790