Flott båttur i Reinefjorden

Flott båttur med skøyta Oddbjørn i Reinfjorden! Alex var en hyggelig og dyktig guide, turen kan... les mer

Anmeldt 19. mai 2021
stinai2021
Super tur på sjøen

Super tur i fantastisk natur. Artig å se havørn på nært hold. Alex er en stødig skipper og sørger... les mer

Anmeldt 3. oktober 2020
keno559
Bodø, Norge

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med skøyta Oddbjørn og skipper Alex; fra Hamnøya, forbi Sakrisøy, Å, Sørvågen, nedlagte fiskevær og til Moskenesstraumen og Hell. Gode historiske fortellinger, innlevelse og guiding av Alex. Hele Lofotveggen med enorme fjell som stuper ned i havet, mange havørner og nydelig vær. Hva mer kan man ønske seg? Båttur med Moskenes Adventures anbefales på det varmeste!

Takk, TorildCorbetT
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Flott tur med kunskapsrik skipper Alex. Imponerte med å plystre på ørnene slik at de dukket opp. Ørnevisker? Anbefales!

1  Takk, 1955Eggen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med god guide. Skipper Alex er en hyggelig og dyktig guide som forteller gode historier om Lofoten. Anbefales.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, arnem383
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Flott tur i flere fjorder i området Reinefjorden. Kapteinen fortalte om de ulike stedene vi besøkte. Vi fikk også besøk av ørn.

Takk, 996einarv
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

I deilig sommervær opplever vi Reinefjorden minutt for minutt. Vakker og storslått natur hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu. Kaptein Alex forteller
historien og anekdoter, han har masse kunnskap som han formidler med et glimt i øyet. Havørna ble lokket til båten to ganger og de kom nærme.
Dette er en tur jeg kan anbefale alle!

Takk, kjerstiklarinett