“God atmosmære og nydelig mat”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 20. juli 2020

Vi ble tipset om Gadus og var der på andre åpningsdag. Her ble vi møtt av hyggelige servitører og valgte noen av havets delikatesser. Maten var nydelig og prisen var det ikke noe å si på. Vi kommer tilbake dersom vi er i Lofoten.

1  Takk, kgaarnes

Dato for besøk: desember 2023
    • Atmosfære
Anmeldt 4. desember 2023 via mobile enheter

Dato for besøk: november 2023

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!