“Fantastisk ”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 4 av 8 Restauranter i Reine
Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten to kvelder på rad. Fantastisk mat, super betjening. Kan anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2020
Takk, ritavin

Anmeldt 2. september 2020 via mobile enheter

Spiste en flott niddag her og en kjempe service kommer gjerne igjen
En kjempe atmosfære
Anbefales til alle

Dato for besøk: september 2020
Takk, janroyfredbo
Anmeldt 11. august 2020

Spiste Bruchetta til forrett og Frutie del mare til hovedrett. Forretten var veldig god og akkurat passelig. Hovedretten var den beste jeg har spist: pasta var perfekt kokt, sjømaten super.

Takk, siwelinaune
Anmeldt 9. august 2020

Stilren og avslappende atmosfære. Utrolig god mat, hyggelig personale, rause porsjoner og vennlige priser. Absolutt et høydepunkt under vår ferie i Lofoten!

Takk, Elisabethnor7
Anmeldt 7. august 2020

4 retteren bød på mange gode smaker. Lokale råvarer med italiensk vri.
Strålende service, og koselig lokale.

Takk, annhegeb2020

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!