“Mat i verdensklasse.”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Den beste hvalkjøtt retten jeg har smakt og mine venner kunne meddele at lakseretten de spiste var den beste lakseretten de kunne erindre.

Takk, Adventure47190766912

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gadus leverer på samtlige punkter; beliggenhet, fasiliteter, renhold, service og mat. Dette var knallbra og vi går herfra mette og fornøyde. Hvalkjøttet var perfekt stekt og de leverte god dessert.

Her må man stikke innom når man er i Lofoten!

Takk, Maolst
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Et sted det absolutt er verdt å ta en stopp. En liten restaurant med en veldig hyggelig og vennlig betjening. Maten var av topp kvalitet og smakte nydelig. Gjennomførte løsninger og design.

Takk, Morten K
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 4 som spiste middag her. 3 personer bestilte pasta carbonara som var utsøkt. Siste mann bestilte dagens kjøtt som var okse kjøtt som var nydelig og supert mørt. Mye mat og deilig dessert
Stedet anbefales på det sterkeste.

Takk, wiggob
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte dagens fisk og den var fantastisk god, hadde med barn og de kunne tilby samme meny til barna bare mindre porsjoner og lavere pris. Veldig hyggelig betjening og koselig plass.

Takk, Jornvidar

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!