“Nydelig mat”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer som spiste middag. 2 spiste laks, 1 spiste hvalbiff og 2 spiste pasta carbonara. Alle var enig om at maten var utrolig god. Noe av det beste vi har smakt. Anbefaler virkelig et måltid her. Samtidig var det god atmosfære og hyggelig personale.

Takk, drmn79

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat. Forretten var hval carpaccio, beste hvalkjøttet jeg har smakt. blåskjell med tomat saus ble hovedrett, også denne nydelig med en smaksrik tomatsaus.

Takk, 932stineh
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Den beste hvalkjøtt retten jeg har smakt og mine venner kunne meddele at lakseretten de spiste var den beste lakseretten de kunne erindre.

Takk, Adventure47190766912
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gadus leverer på samtlige punkter; beliggenhet, fasiliteter, renhold, service og mat. Dette var knallbra og vi går herfra mette og fornøyde. Hvalkjøttet var perfekt stekt og de leverte god dessert.

Her må man stikke innom når man er i Lofoten!

Takk, Maolst
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Et sted det absolutt er verdt å ta en stopp. En liten restaurant med en veldig hyggelig og vennlig betjening. Maten var av topp kvalitet og smakte nydelig. Gjennomførte løsninger og design.

Takk, Morten K

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!