“Fantastisk matopplevelse”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 4. august 2021

I koselige lokaler og med hyggelig betjening fikk vi servert aldeles nydelig mat. Bestilte 4-retters meny hvor absolutt alle rettene var smakfulle, delikate og lekre. Startet med en fjøl med oliven, parmaskinke, salami, deilige oster og annet godt. Pastaretten var prima og med gode smakskombinasjoner. Kveita var helt perfekt dampet med en herlig risotto til. Desserten avsluttet et utrolig godt måltid. En matopplevelse av de sjeldne. Hit vil jeg tilbake!

Takk, Susikong

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 5 personer som spiste middag. 2 spiste laks, 1 spiste hvalbiff og 2 spiste pasta carbonara. Alle var enig om at maten var utrolig god. Noe av det beste vi har smakt. Anbefaler virkelig et måltid her. Samtidig var det god atmosfære og hyggelig personale.

Takk, drmn79
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Utsøkt mat. Forretten var hval carpaccio, beste hvalkjøttet jeg har smakt. blåskjell med tomat saus ble hovedrett, også denne nydelig med en smaksrik tomatsaus.

Takk, 932stineh
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat. Den beste hvalkjøtt retten jeg har smakt og mine venner kunne meddele at lakseretten de spiste var den beste lakseretten de kunne erindre.

Takk, Adventure47190766912
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Gadus leverer på samtlige punkter; beliggenhet, fasiliteter, renhold, service og mat. Dette var knallbra og vi går herfra mette og fornøyde. Hvalkjøttet var perfekt stekt og de leverte god dessert.

Her må man stikke innom når man er i Lofoten!

Takk, Maolst

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!