“Liten perle i vakre Reine”
Anmeldelse av Gadus

Gadus
Vurdert som nr. 1 av 7 Restauranter i Reine
Anmeldt 4. juni 2023

En fantastisk liten perle av en restaurant! Maten og servicen var upåklagelig og nydelig atmosfære. Anbefales på det aller varmeste!

Dato for besøk: juni 2023
Takk, Christina K

Anmeldt 3. juni 2023 via mobile enheter

Veldig bra! Deilig mat, vi startet med antipasti, hovedrett var pasta carbonara og torsk.
Til dessert hadde vi begge tiramisu
Maten var fantastisk, servicen var bra og det var gøy å se kokkene jobbe

Dato for besøk: juni 2023
Takk, 591merethes
Anmeldt 3. august 2022 via mobile enheter

Trivelige lokaler og utmerket service. Maten var svært god. Prisen var som
Forventet. Vi anbefaler dette stedet

Dato for besøk: august 2022
Takk, lars_645
Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Vi bodde på rorbuene like ved og etter en lang dag med opplevelser tenkte vi det var like greit å spise her - det angret vi ikke på!
Faktisk reserverte vi bord for neste kveld før vi forlot stedet.

Hyggelig betjening (på engelsk) og supert kjøkken leverte nydelig mat og skapte en lun og fin stemning.

Anbefaler at man bestiller bord i forkant.

Dato for besøk: juli 2022
Takk, Sukkeret
Anmeldt 8. juni 2022 via mobile enheter

Vi hadde 4 retters meny, og alle retter var helt fortreffelig tilberedt. Spesielt torsken var helt perfekt kokt. Anbefales for alle som er i disse trakter

Dato for besøk: juni 2022
Takk, OnAir28232164235

Reisende som så på Gadus, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Gadus? Del dine erfaringer!