“God mat, mangelfull service”
Anmeldelse av Gammelbua

Gammelbua
Vurdert som nr. 3 av 9 Restauranter i Reine
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag og et par frokoster her. Stedet har god mat, men bærer preg av sesong servitører som trenger bedre opplæring i yrket. Vi måtte spørre flere ganger om det samme. Servitørene forklarte hvor hektisk det var som en unnskyldning. Frokosten ble kald i påvente av å måtte etterspørre brød 3 ganger. Kaffen og pølsene smakte rent vann. Til middag spiste vi andebryst og laks til middag som var svært godt. Lokalet er koselig i gammel bu stil som navnet tilsier.

Takk, scottnicholas

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Gammel og sjarmerende stil. Meget god mat og hyggelig betjening. Litt høye priser. Anbefaler restauranten på det varmeste. Kommer gjerne igjen.

1  Takk, JanXXXX
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted med nydelig mat og fin atmosfære. Populært og det lønner seg derfor å bestille bord. Ligger på idylliske Reine.

1  Takk, NorunK
Anmeldt 5. juli 2020

God mat og hyggelig miljø. Kanskje ikke et måltid vi kommer til å huske for alltid, men bra. Prøv stekt tørrfisk eller lammecarre,- den stekte torsken var også god selv om den hadde vært fryst (som normalt er på denne tiden)

Takk, Hege Johanna S
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Spiste god fiskemiddag her i juli 2020. God service og god mat. Hovedrettene koster rundt 300 og forrettene fra 170 og opp.

1  Takk, Astrid K

Reisende som så på Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Gammelbua? Del dine erfaringer!