“Koselig sted ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Er lurt å bestille da det ikke er store plassen og på sommeren masse folk. Hyggelige servitører og god mat. Svært koselig inne og fint ute hvor man kan nyte fjellutsikt og livet på reine.

Takk, Helene S

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Fikk tips om denne restauranten av en venninne, og da fiskesuppen - som jeg også bestilte. Suppen var fantastisk - servicen kanskje enda bedre! Helt suverent! Hadde først gått turen opp til Reinebringen, så bedre lunsj kunne jeg aldri ha drømt om.

1  Takk, Discover726743
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ingen ting å utsette på dette besøket; fantastisk god mat og god service fra den hyggelige betjeningen. Vi spiste perfekt stekt torsk med safransaus og hadde eplekake til dessert.

Takk, labrekke

Kjempe koselig lokale,
hyggelig betjening( som glemte å låse opp døren kl 12 slik at andre gjester gikk...),
Ok husets vin,
Meget godt nystekt surdeigsbrød med urtesmør..
Middels fiskesuppe( lite fisk i../ de minste fiskebiter jeg har opplevd i ei fiskesuppe/ bare sei??og lite reker), men stor porsjon fiske/ fløtekraft.
Forbedringspotensiale.

Takk, gullo2016
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag og et par frokoster her. Stedet har god mat, men bærer preg av sesong servitører som trenger bedre opplæring i yrket. Vi måtte spørre flere ganger om det samme. Servitørene forklarte hvor hektisk det var som en unnskyldning. Frokosten ble kald i påvente av å måtte etterspørre brød 3 ganger. Kaffen og pølsene smakte rent vann. Til middag spiste vi andebryst og laks til middag som var svært godt. Lokalet er koselig i gammel bu stil som navnet tilsier.

Takk, scottnicholas

Reisende som så på Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Gammelbua? Del dine erfaringer!