“God service”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

God fiskesuppe og veldig god and, eplekaka trekker ned da den var tørr og sparsom med eplene. Meget god service, servitøren var morsom og flink. Litt dyrt.

Takk, 906meretef

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Helt grei mat, noe overpriset. Maten så bra ut, men var litt smakløs. Vi spiste torsk og fiskesuppe.

Takk, carolineo221
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

MEGET dårlig service. Vi ble møtt av en nesevis svensk servitør som ved flere anledninger var småfrekk. Har ikke oppleve maken til ufin servitør. Maten var god, så restauranten er sikkert bra... når jeg betalte var det ikke øyekontakt eller hyggelige ord, han slo inn beløpet og forlot disken. Mannen burde endre bransje!

Takk, 491eiriki
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet meg til å spise fiskesuppe i Lofoten for jeg tenkte at der må den være god! Men dette var stusselig. Suppa var tynn og inneholdt noen få biter hvit fisk og noen bittesmå reker (fra boks?). Vi var en større gruppe og hadde bestilt bord på forhånd, men pga. at det hadde kommet en annen gruppe uanmeldt var det så vidt vi fikk kjøpe drikke i baren før maten skulle serveres. Servitøren var sur og sa at nå blir suppa kald!

1  Takk, Henriette K
Anmeldt 24. juli 2020

Vi var 8 personer som tok turen over straumen for å spise på Gammelbua.
Jeg hadde ringt på forhånd, og fikk da beskjed om å sitte på terrassen, da det var fullt inne.
Servicen var elendig, og maten lavmål. Ok torsk, men seig hvalbiff og andebryst.
Servitøren var nok sliten, men å være så uhøflig, går bare ikke an.
Vi har vært der hver eneste sommer i mange år, og har alltid hatt gode opplevelser.
Men nå frister det ikke mer.

1  Takk, borb68

Reisende som så på Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Gammelbua? Del dine erfaringer!