“Simpelthen fantastisk!”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Var her i fjor sommer med en kompis. Kom igjen nå med barna for å spise lunsj. 3 av oss valgte fiskesuppen, yngstemann spiser ikke hvit fisk (sukk…), så han valgte reinsdyrsnadder. Suppen er jo bare helt fantastisk! Yngstegutten lyste opp med reinsdyrretten - kjempegodt! Jeg strøk en finger og smakte på sausen (maten var spist opp) - herregud den var god! Og når servicen at på til er super, da er dette stedet et sted du må oppleve!

Takk, Discover726743

Anmeldt 11. juli 2021

Her spiste vi både middag og lunsj. Vi spiste torsketunger, indrefilet av reinsdyr, kveite og hvalbiff. Fiskesuppe til lunsj. Alt var helt fantastisk. Særeget interiør og kjempehyggelig servitører.

1  Takk, Kris T
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og super service i fantastiske omgivelser. Spiste lam og reinsdyr og begge deler leverte bra. Var også velsignet med sol!

Takk, Christoffer B
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Reine er et så idyllisk sted i Lofoten. Vi fikk anbefalt Gammelbua. Og de leverte virkelig. Reinsdyr, lam og hvalbiff var så utrolig mørt. God service og koselige lokaler. En perfekt avslutning på en herlig uke i Lofoten.

Takk, Travel46139841523
Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat; vi spiste indefilet av storfe og lammekarré - som var helt nydelig! Anbefaler også en god runde med Bailey’s til dessert☕️ Autentisk og meget hyggelig «rorbu» det man går rett tilbake til 1800-tallet! Flott restaurant å dra innom dersom man er i Reine:)

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, heddawiermyhr

Reisende som så på Restaurant Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Restaurant Gammelbua? Del dine erfaringer!