“Beste lam ever?”

Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Beste lam, - ever!

Dette må være det beste lammet jeg har smakt, sa min kone. Medium steikt ytrefilet av lofotlam med portvinssaus satt som et skudd!

Jeg hadde rosa steikt lam, samme sausen, og smaken på lammet er forskjellig fra det vi spiser sørpå som er fra Hallingdal.

Scampi og kamskjell som forrett var nydelig, mens vi slapp å betale for torsketungene. Skjønner ikke hva som kan ha gått galt…

Sagopuddingen vekket minner fra barndommen, mens kona fant kaffe og akevittparfait helt perfekt.

Takk, Solvar

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god. Trekk for å bestille vindusplass 4-5 uker i forveien og bli satt tilfeldig rundt når en kommer. Også uflott at en av hovedrettene var «utsolgt».

Takk, EivindLa
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Var her i fjor sommer med en kompis. Kom igjen nå med barna for å spise lunsj. 3 av oss valgte fiskesuppen, yngstemann spiser ikke hvit fisk (sukk…), så han valgte reinsdyrsnadder. Suppen er jo bare helt fantastisk! Yngstegutten lyste opp med reinsdyrretten - kjempegodt! Jeg strøk en finger og smakte på sausen (maten var spist opp) - herregud den var god! Og når servicen at på til er super, da er dette stedet et sted du må oppleve!

Takk, Discover726743
Anmeldt 11. juli 2021

Her spiste vi både middag og lunsj. Vi spiste torsketunger, indrefilet av reinsdyr, kveite og hvalbiff. Fiskesuppe til lunsj. Alt var helt fantastisk. Særeget interiør og kjempehyggelig servitører.

1  Takk, Kris T
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat og super service i fantastiske omgivelser. Spiste lam og reinsdyr og begge deler leverte bra. Var også velsignet med sol!

Takk, Christoffer B

Reisende som så på Restaurant Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Restaurant Gammelbua? Del dine erfaringer!