“Sen ferie”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Forrett, hovedrett og dessert. Maten vitner om ett utmerket kjøkken. Smakte nydelig. Utmerkede drikke forslag, alt i alt, Utmerket.

Takk, Laila R

Anmeldt 9. august 2021

Hyggelig og autentisk restaurant med lokal mat på Reine rorbuer. Maten og vinen var av høy kvalitet - og personalet hyggelig.

1  Takk, Camilla S
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra mat, service og beliggenhet. Vi spiste stekt torsk, stekt tørrfisk, hvalbiff og vegansk gryterett. Alle rettene var fantastiske på smak og konsistens, gode og rikelige porsjoner og flott presentert. Veldig hyggelig betjening og fantastisk service. Hjemmelaget brownie og vaniljeis med jordbær og prosecco til slutt. På toppen av det hele fikk vi dette servert i kveldssol på terrassen med hele Reine og Reinebringen som «kulisser».

Takk, stenef2019
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her to kvelder. Første dagen spiste jeg kamskjell, reinsdyr ytrefilet til hovedrett og kaffe- og akevittparfait til dessert. Neste kveld ble det hummer og kongekrabbe. Maten smakte ypperlig. God service og en fin atmosfære. Anbefales!

1  Takk, idaaa88
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Beste lam, - ever!

Dette må være det beste lammet jeg har smakt, sa min kone. Medium steikt ytrefilet av lofotlam med portvinssaus satt som et skudd!

Jeg hadde rosa steikt lam, samme sausen, og smaken på lammet er forskjellig fra det vi spiser sørpå som er fra Hallingdal.

Scampi og kamskjell som forrett var nydelig, mens vi slapp å betale for torsketungene. Skjønner ikke hva som kan ha gått galt…

Sagopuddingen vekket minner fra barndommen, mens kona fant kaffe og akevittparfait helt perfekt.

Takk, Solvar

Reisende som så på Restaurant Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Restaurant Gammelbua? Del dine erfaringer!