“Fin atmosfære, men ikke fornøyd med maten”
Anmeldelse av Restaurant Gammelbua

Restaurant Gammelbua
Vurdert som nr. 4 av 7 Restauranter i Reine
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Spiste her med familien. Fin atmosfære. Vi bestilte torsk og kveite som hovedrett. Vi var fornøyd med torsken, men kveiten ble servert veldig tørr.

Takk, Getaway58150981267

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Forrett, hovedrett og dessert. Maten vitner om ett utmerket kjøkken. Smakte nydelig. Utmerkede drikke forslag, alt i alt, Utmerket.

Takk, Laila R
Anmeldt 9. august 2021

Hyggelig og autentisk restaurant med lokal mat på Reine rorbuer. Maten og vinen var av høy kvalitet - og personalet hyggelig.

1  Takk, Camilla S
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk bra mat, service og beliggenhet. Vi spiste stekt torsk, stekt tørrfisk, hvalbiff og vegansk gryterett. Alle rettene var fantastiske på smak og konsistens, gode og rikelige porsjoner og flott presentert. Veldig hyggelig betjening og fantastisk service. Hjemmelaget brownie og vaniljeis med jordbær og prosecco til slutt. På toppen av det hele fikk vi dette servert i kveldssol på terrassen med hele Reine og Reinebringen som «kulisser».

Takk, stenef2019
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi var her to kvelder. Første dagen spiste jeg kamskjell, reinsdyr ytrefilet til hovedrett og kaffe- og akevittparfait til dessert. Neste kveld ble det hummer og kongekrabbe. Maten smakte ypperlig. God service og en fin atmosfære. Anbefales!

1  Takk, idaaa88

Reisende som så på Restaurant Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Restaurant Gammelbua? Del dine erfaringer!