“Helt greit”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Helt grei matopplevelse og noe treg service. Bestilte rådyr, men syntes dette var tørt. Fisken var også helt grei, servert med villris, noe som ikke passet retten etter vår mening.

1  Takk, annehL5155SG

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Dette var virkelig en smaksopplevelse av de sjeldne. Vi gikk for sharing-meny, da det var vanskelig å bare velge enkeltretter, siden alt hørtes så godt ut. Vi fikk en forrett med kamskjell, fritert torsketunge, scampi, hval og lam - alt av særdeles høy kvalitet. Hovedretten besto av ulike typer fisk og reinsdyr med tilbehør, og en nydelig saus laget på portvin. Desserten var også helt upåklagelig! Denne restauranten anbefales på det varmeste, og sharing-menyen anno august 2021 bør så absolutt testes ut! Det er ingen tvil om at maten er komponert med kjærlighet for faget.

Takk, 444astridt
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Spiste her med familien. Fin atmosfære. Vi bestilte torsk og kveite som hovedrett. Vi var fornøyd med torsken, men kveiten ble servert veldig tørr.

Takk, Getaway58150981267
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Forrett, hovedrett og dessert. Maten vitner om ett utmerket kjøkken. Smakte nydelig. Utmerkede drikke forslag, alt i alt, Utmerket.

Takk, Laila R
Anmeldt 9. august 2021

Hyggelig og autentisk restaurant med lokal mat på Reine rorbuer. Maten og vinen var av høy kvalitet - og personalet hyggelig.

1  Takk, Camilla S

Reisende som så på Restaurant Gammelbua, så også på

Reine, Moskenes kommune
Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Restaurant Gammelbua? Del dine erfaringer!