Ribsafari til Malstraumen og fuglekoloniene ytterst i havet.

Veldig fin ribtur fra Reine med en svært dyktig båtfører. Interessante og lærerike stopp underveis... les mer

Anmeldt 1 uke siden
L8795JPelisabetha
Fin fisketur

Vi hadde en strålende fisketur med Lars og co, så har du lyst på en fisketur mens du er i Lofoten... les mer

Anmeldt 1 uke siden
einarvika
Drammen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 168,16
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk 2 timers Rib tur. Hyggelig guide og en flott opplevelse i litt ruskevær. Verdt billettprisen.

2  Takk, Sirirodde
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Lars-Åge sørget for at dette ble en fiskeopplevelser jeg aldri vil glemme! Verdt hver eneste krone :)

Takk, 968ceciliem
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en strålende fisketur. På vei ut til feltet observerte vi en hval. Vi fisket i to timer og alle fikk fisk. På vei tilbake til Reine møtte vi på en flokk med spekkhoggere.

1  Takk, yngved2013
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig og dyktig båtfører. Fin fin opplevelse ut på Malstrømen. Interessant å se hvordan fiskerne levde før i tiden.

Takk, 963bj_rnarb
Anmeldt 14. august 2019

Vi deltok på rib-tur til malstrømmen og fuglefjellene utenfor Lofoten.

Turen gikk i strålende vær, Vi fikk masse informasjon om fuglelivet og guiden pekte ut den ene fulgearten etter den andre. 10 havørn fikk vi også se.

Det var også veldig interessant å se Lofoten og områdene mot Værøy og Røst fra sjøsiden. Malstrømmen merket vi ikke mye til. Ellers en veldig bra tur.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, Nnifgad