Kjempefin fisketur

Kjempefin båttur med mye fisk, bølger og sol, med Moskenesoya og Værøya som spektakulær kulisse... les mer

Anmeldt 23. august 2021
ChriMo67
Oslo, Norge
Vennetur i Lofoten nasjonalpark

Ribtur til Refsnesvika med vert og guide Therese, ble en høydare. Vår guide var enormt kunnskapsrik... les mer

Anmeldt 8. august 2021
Skowenche
Narvik kommune, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 118,12
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Uforglemmelig fisketur der fiskesnøret ikke rakk bunnen før den var full med fisk! Anbefales på det varmeste!

Takk, 355ranveigg
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk 2 timers Rib tur. Hyggelig guide og en flott opplevelse i litt ruskevær. Verdt billettprisen.

2  Takk, Sirirodde
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Lars-Åge sørget for at dette ble en fiskeopplevelser jeg aldri vil glemme! Verdt hver eneste krone :)

Takk, 968ceciliem
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en strålende fisketur. På vei ut til feltet observerte vi en hval. Vi fisket i to timer og alle fikk fisk. På vei tilbake til Reine møtte vi på en flokk med spekkhoggere.

1  Takk, yngved2013
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Meget hyggelig og dyktig båtfører. Fin fin opplevelse ut på Malstrømen. Interessant å se hvordan fiskerne levde før i tiden.

Takk, 963bj_rnarb