Fisketur

Fisketur med Trio II. Hyggelig mannskap og bookinghjelp. Kjempefornøyde. Moro for alle, minstemann... les mer

Anmeldt 2 uker siden
stummis
Fantastisk fisketur

Kaptein Lars var helt super. Han var tålmodig og hjalp oss, og vi fikk flere fisk enn vi kunne... les mer

Anmeldt 4 uker siden
I1005ZWjenny
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 1 904,02
Anmeldt 15. juli 2021

Dyrt å betale 800 pr pers for 2x10 minutter med rib båt. Kunne like gjerne tatt fergen som går til visse tidspunkter for å se stranden på Bunes. Båten kjørte ikke fort heller. Skuffende opplevelse. Anbefaler ikke denne turen/opplevelsen.

Takk, W6797CPmalins
LisaRokkan, Staff på Aqua Lofoten Coast Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2021

Hei Malin, leit å høre at du ikke var fornøyd med opplevelsen. Da fergen til Bunes bare går på dagtid, er vår midnattstur et kvelds/natt tilbud for deg som vil oppleve midnattssolen på Bunes, med RIB transport frem og tilbake. Om du ønsker en lengre tur i RIB anbefaler vi å velge en av våre guidede RIB turer. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi var på fisketur, bra tilrettelagt. Lærerikt, fisk på første forsøk og veldig hyggelig besetning. Alle var strålende fornøyde!

Takk, F3065GXaxelh

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 11. juli 2021

Vi var på fisketur med Trio II.
Båten var stor og trygg.
Vi hadde med barn fra 8-16 år og det passet fint.
Vi fikk kaffe og te underveis.

Fiskeredskapen var enkel å bruke og fikk god info av skipperen.

Alle fikk fisk og det var god stemning.
På veien inn mot kai så vi spekkhoggere og skipperen fulgte etter dem en liten tur.
Det var spennende for store og små.

På veien inn viske skipperen hvordan man sløyet og fileterte fisken. Og når vi gikk av båten hadde vi med oss god fisk til middag!

En veldig god opplevelse for oss alle.

Takk, vidart2014

Takk for hyggelig tilbakemelding. Fra tid til annen kan man være så heldig at man møter spekkhoggere på våre turer, det er en glede for både gjester og mannskap! Vi er glad for at dere valgte å dra på tur med oss, og vi ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2021

Fantastisk dag med Ribtur på flatt vann og strålende sol rundt Lofotveggen, innom fraflytta fiskevær, gjennom Moskstraumen (som var uvanlig stille denne dagen) og til Yttersia og til Refsvika med hyggelig kaffepause før vi begav oss opp til Refsvikhula med sine 3-4000 år gamle hulemalerier.
Hyggelige og kunnskapsrike guider.
Takk for en fin tur

Takk, Per-Gunnar S

Selv takk for turen, Per-Gunnar! Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding, og ønsker deg velkommen tilbake.

Anmeldt 6. juli 2021

Fantastisktur på blikkstille Vestfjord hav med rib gjennom Moskenes straumen til Refsvika, der vi besøkte Refsvikhula. For en gammel Lofoting å endelig komme hit var dette stort! Trygg skipper, trivelige og kunnskapsrike guider gjorde turen til en uforglemmelig opplevelse som jeg og familien min som var med vil huske lenge! det eneste vi glikk glipp av var å se straumen i dårlig vær, og det er vi jo egentlig glade for vi slapp! De unge gutta syntes det var ekstra stas å få sin egen trekopp:-),

Takk, Trine W

Veldig kjekt at du og din familie fikk en god opplevelse med oss, Trine. Vi takker for besøket og ønsker dere velkommen tilbake!