Fisketur

Fisketur med Trio II. Hyggelig mannskap og bookinghjelp. Kjempefornøyde. Moro for alle, minstemann... les mer

Anmeldt 1 uke siden
stummis
Fantastisk fisketur

Kaptein Lars var helt super. Han var tålmodig og hjalp oss, og vi fikk flere fisk enn vi kunne... les mer

Anmeldt 2 uker siden
I1005ZWjenny
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 1 904,02
Anmeldt 18. juli 2021

For en kjempefin tur! Veldig skiftende vær, så vi var litt spente på hvordan opplevelsen ville bli. Skyer, regn og god nordvest da vi dro ut. Full fart 15 min, så en stopp med litt opplæring om fuglearter her. Så kom turen over mot Mosken. Fantastisk da sola tittet igjennom mens tåka hang over toppene. Bra dønninger, kjente vi var på havet. Flott syn med kolonier av skarv og havsule ute på holmene. Actionfylt men veldig trygg tur tilbake til Lofotodden. Så havørna der! En skikkelig morsom tur hvor man fikk en følelse med storhavet og nordvesten. Vil absolutt anbefale turen! God guiding også.Varme god dresser. Ta noe vanntett på føttene om du ikke vil bli kald på tærne!

Takk, DKH68
LisaRokkan, Staff på Aqua Lofoten Coast Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2021

Takk for en hyggelig tilbakemelding. Været i Lofoten er en kjent utfordring, men vi har heldigvis muligheten til å gjøre turer i ganske friskt vær med våre trygge RIBer og kunnskapsfulle guider. Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2021

God guide med mye artig funfacts. Litt lite bølger så en rolig tur og ikke så mye action. Så både ørn og hval!

Takk, 399vidarb

Takk for din tilbakemelding, hilsen oss i Aqua Lofoten Coast Adventure.

Anmeldt 15. juli 2021

Dyrt å betale 800 pr pers for 2x10 minutter med rib båt. Kunne like gjerne tatt fergen som går til visse tidspunkter for å se stranden på Bunes. Båten kjørte ikke fort heller. Skuffende opplevelse. Anbefaler ikke denne turen/opplevelsen.

Takk, W6797CPmalins

Hei Malin, leit å høre at du ikke var fornøyd med opplevelsen. Da fergen til Bunes bare går på dagtid, er vår midnattstur et kvelds/natt tilbud for deg som vil oppleve midnattssolen på Bunes, med RIB transport frem og tilbake. Om du ønsker en lengre tur i RIB anbefaler vi å velge en av våre guidede RIB turer. Du er velkommen tilbake til oss i fremtiden.

Anmeldt 14. juli 2021

Vi var på fisketur, bra tilrettelagt. Lærerikt, fisk på første forsøk og veldig hyggelig besetning. Alle var strålende fornøyde!

Takk, F3065GXaxelh

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 11. juli 2021

Vi var på fisketur med Trio II.
Båten var stor og trygg.
Vi hadde med barn fra 8-16 år og det passet fint.
Vi fikk kaffe og te underveis.

Fiskeredskapen var enkel å bruke og fikk god info av skipperen.

Alle fikk fisk og det var god stemning.
På veien inn mot kai så vi spekkhoggere og skipperen fulgte etter dem en liten tur.
Det var spennende for store og små.

På veien inn viske skipperen hvordan man sløyet og fileterte fisken. Og når vi gikk av båten hadde vi med oss god fisk til middag!

En veldig god opplevelse for oss alle.

Takk, vidart2014

Takk for hyggelig tilbakemelding. Fra tid til annen kan man være så heldig at man møter spekkhoggere på våre turer, det er en glede for både gjester og mannskap! Vi er glad for at dere valgte å dra på tur med oss, og vi ønsker dere velkommen tilbake.