Fisketur

Fisketur med Trio II. Hyggelig mannskap og bookinghjelp. Kjempefornøyde. Moro for alle, minstemann... les mer

Anmeldt 2 uker siden
stummis
Fantastisk fisketur

Kaptein Lars var helt super. Han var tålmodig og hjalp oss, og vi fikk flere fisk enn vi kunne... les mer

Anmeldt 3 uker siden
I1005ZWjenny
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 1 904,02
Anmeldt 27. juli 2021

Veldig fin ribtur fra Reine med en svært dyktig båtfører. Interessante og lærerike stopp underveis. Vi så havørn, 3stk, mange andre fuglearter og sel. En utrolig flott start på dagen.

Takk, L8795JPelisabetha
LisaRokkan, Staff på Aqua Lofoten Coast Adventure, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2021

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Vi er glad du hadde en fin opplevelse med oss, og ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en strålende fisketur med Lars og co, så har du lyst på en fisketur mens du er i Lofoten anbefales å dra ut fra Reine

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, einarvika

Takk for hyggelig tilbakemelding, Einar. Lars hilser og takker for turen!

Anmeldt 25. juli 2021

Lars Åge ga oss en uforglemmelig fisketur med masse fisk og god stemning under hele turen.
Gode tips for å få fisk og det ble det 15 sei og masse spenning når snøret skulle dras opp.
Fin opplevelse for alle i familien.

Takk, Fredrik M

Takk for hyggelig tilbakemelding, Fredrik! Vi er glad for at vi kunne gi deg og familien din en god opplevelse. Lars-Åge hilser, og ønsker dere velkommen tilbake.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

En kjempe flott tur og mye fisk syns vi . Anbefales på det sterkeste . Flinke folk , forklaring hvordan man sløyer fisk . Flott mannskap koselige mannfolk som forklarte og hjalp til når vi dro opp fisk etter frisk . Tusen takk for en flott opplevelse . Vi stor koste oss

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, MineM94

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021

For en kjempefin tur! Veldig skiftende vær, så vi var litt spente på hvordan opplevelsen ville bli. Skyer, regn og god nordvest da vi dro ut. Full fart 15 min, så en stopp med litt opplæring om fuglearter her. Så kom turen over mot Mosken. Fantastisk da sola tittet igjennom mens tåka hang over toppene. Bra dønninger, kjente vi var på havet. Flott syn med kolonier av skarv og havsule ute på holmene. Actionfylt men veldig trygg tur tilbake til Lofotodden. Så havørna der! En skikkelig morsom tur hvor man fikk en følelse med storhavet og nordvesten. Vil absolutt anbefale turen! God guiding også.Varme god dresser. Ta noe vanntett på føttene om du ikke vil bli kald på tærne!

Takk, DKH68

Takk for en hyggelig tilbakemelding. Været i Lofoten er en kjent utfordring, men vi har heldigvis muligheten til å gjøre turer i ganske friskt vær med våre trygge RIBer og kunnskapsfulle guider. Velkommen tilbake!