“God mat”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Maten var kjempegod, og betjeningen var utrolig hyggelig. Eneste minuset må vær bar-løsningen for serveringen av mat. Ikke veldig Coronavennlig med å få ett kort av en ansatt for å gi det videre til en annen ansatt. Var heller ikke det beste renholdet mellom hver gjest

1  Takk, christin1998

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Sjarmerende , god mat , hyggelig betjening! Dette stedet bør du ikke gå glipp av. Nydelig mat, hyggelig betjening !

Takk, Tilla68
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Mye å velge mellom her. Vi valgte begge to klassisk lofotburger som vi spiste på terrassen. Burgerne var veldig gode, men prisen er drøy, 190 kroner.

2  Takk, trondo685
Anmeldt 21. juni 2020

Vi hadde hatt en tur ned til Å i Lofoten - og på vei tilbake til Leknes stoppet vi hos Anitas. Det angret vi ikke på. En herlig fiskesuppe. Mye god sjømat i den.
Godt med sitteplasser både inne og ute. God plass mellom gjestene denne dagen.
Vi kjøpte også med oss litt tørrfisk-snack.

2  Takk, Svein G
Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god mat på fantastisk fint område i Lofoten. Vi spiste fiskeburger og nyter solen på den store uteterassen

Takk, _nnehedvigs

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!