“FANTASTISK!! Maten var utrolig”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

FANTASTISK!! Maten var utrolig god,godt utvalg av havets herligheter, fikk kjøpt klippfisk og tørrfisk! De holdt det samtidig veldig ryddig og rent til tross for MYE folk og gav utrolig god service!!

Takk, madelenewb

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet meg til en fiskeburger etter en fin tur på Reinebringen, men etter 20 minutter i kø får vi beskjed om at det ikke er mulig å bestille mat fordi de har så mye å gjøre. En skikkelig nedtur ☹️

1  Takk, 91terjem
miag238, Markedsføring på Anita's Sjømat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Terje,
Med fellesferie og rekordmange besøkende er kø vanskelig å komme utenom. I tillegg forholder vi oss i år til Covid-19 og følger en rekke smitterverntiltak av hensyn til gjester og ansatte. Beklager at det var fullt da du besøkte oss, vi får ikke påvirket en sterk strøm av besøkende, men vi gjør alt vi kan for at våre gjester skal få en god opplevelse når de besøker butikken eller baren. Skulle lokalet vært stappe fullt blir det verken trygt eller hyggelig for noen. Vi ønsker deg en fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake! Beste hilsen Anitas

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat fra havet. God service og hyggelig personalet. Sakrisøy er en liten perle, og vel verdt et besøk i seg selv. Masse spennende produktet

Takk, Hege Johanna S
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Kvalitetsmat! Masse forskjellige gode retter av ekte lokale produkter. «Kafeteria» i restaurantstil. God vin, koselig lokale, kjekke/ positive betjening/ meget god hygiene/meget god sjømat i «fast food stil». Tusen takk!!!

Takk, gullo2016
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fiskeburger blir aldri det samme etter denne. Gode råvarer og hjemmelaget brød er uslåelig etter en tur på Reinebringen.

Takk, Hans M

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!