“Spennende konsept, nydelige omgivelser og knallgod mat”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Spiste Classic Fiskeburger, reker og Aioli, Kongekrabbe og kanelsnurrer. Alt smakte veldig godt. Fiskeburger og reker best. Flott atmosfære inne som ute. Mulig noe overpriset, men opplevelsen totalt sett gjør det verdt det.

Takk, SunValley77

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god fiskeburger. Fine toalett. Veldig mye folk men gikk greit. Fin utsikt. Fint lokale. Anbefales å kjøpe mat her.

Takk, roger-bgo
Anmeldt 17. juli 2020

Vi kom rett før stengetid, men ble allikevel møtt med blide og serviceinnstilt betjening. Bestilte to stk Ole Brumm, fiskeburger med reker og røkt laks på toppen, grovt burgerbrød, crispy salat og dressing, som sammen smakte helt nydelig. Ferske råvarer og utrolig gode sammensatte smaker. Absolutt verdt turen innom her!

Takk, Martine S
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

FANTASTISK!! Maten var utrolig god,godt utvalg av havets herligheter, fikk kjøpt klippfisk og tørrfisk! De holdt det samtidig veldig ryddig og rent til tross for MYE folk og gav utrolig god service!!

Takk, madelenewb
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet meg til en fiskeburger etter en fin tur på Reinebringen, men etter 20 minutter i kø får vi beskjed om at det ikke er mulig å bestille mat fordi de har så mye å gjøre. En skikkelig nedtur ☹️

1  Takk, 91terjem
miag238, Markedsføring på Anita's Sjømat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Terje,
Med fellesferie og rekordmange besøkende er kø vanskelig å komme utenom. I tillegg forholder vi oss i år til Covid-19 og følger en rekke smitterverntiltak av hensyn til gjester og ansatte. Beklager at det var fullt da du besøkte oss, vi får ikke påvirket en sterk strøm av besøkende, men vi gjør alt vi kan for at våre gjester skal få en god opplevelse når de besøker butikken eller baren. Skulle lokalet vært stappe fullt blir det verken trygt eller hyggelig for noen. Vi ønsker deg en fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake! Beste hilsen Anitas

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!