“Lekkert spisested!”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

For en vakker restaurant! Lekkert og ryddig inne, og verdens beste fiskeburger! Den anbefales på det varmeste

1  Takk, 1971kirstimm

2024 av 444 anmeldelser

Anmeldt 25. august 2020 via mobile enheter

Nydelig mat, verdt pengene! Fint med muligheter for å sitte ute å spise også Hyggelige ansatte var det også

2  Takk, sibellaaland
Anmeldt 5. august 2020

Vi spiste fantastiske fiskeburger for en billig penge. Til tross for mye folk var servicen kjapp og bra. Parkering var lett tilgjengelig rett utenfor

Takk, annesO601SM
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig plass med nydelig utsikt. Bestilte reker med brød og aioli, og det var dessverre skuffende. Betalte 199kr for litt brød, litt aioli og litt reker..

1  Takk, adelea756
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Nydelige reker med aioli og brød, men ikke til å bli mett av. Noen få reker til og mer brød, så hadde vi vært superfornøyde. Et bedre og rimeligere alternativ er å kjøpe reker her og ta med for å spise i fjæra.

Takk, 398ingerg

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!