“Fin restaurant, men var ikke så bra som jeg hadde lest.”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fin restaurant og god mat, men ikke så bra som alle skal ha det til. Smått oppskrytt. Det var veldig fint og koselig der, så atmosfæren var veldig bra.

1  Takk, sofiepinkney

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat som var velsmakende og delikat. Hyggelig betjening som var løsningsorientert og svært servicemindet. Kortreist og ferske råvarer.

Takk, Elin Knudsen P
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Vi var 3 par som stoppet her i dag for å ta lunch. Det som ble bestilt av oss var klassisk burgere og Ole Brumm burgere, selv valgte jeg sistnevnte. Aldri har jeg smakt bedre sjømatburger, alt var godt, til og med røykalaksen, noe som slettes ikke alltid er tilfelle på utesteder. Et besøk hos Anita’s sjømat anbefales på det sterkeste!

Takk, Obotty
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Veldig bra service og nydelig mat, vil virkelig anbefale hval tataki. Godt utvalg i disken med lokale produkter bla måseegg , ost med sjøgress og molte syltetøy.

Takk, Guide51801865742
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Den beste fiskeburgeren jeg noen gang har spist! Fantastisk god mat, spesielt etter turen på reinebeingen. Anbefales på det sterkeste!

Takk, ewagnor

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!