“En lunch til å huske”
Anmeldelse av Anita's Sjømat

Anita's Sjømat
Vurdert som nr. 2 av 2 Smått og godt i Reine
Kjøkken: Sjømat
Beskrivelse: Delikatessebutikk med et bredt utvalg av egenprodusert sjømat; tørrfisk, klippfisk, røkt laks, ørret og blåkveite. Fersk fisk og vår populære håndmat; Anitas fiskeburger.
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Bare smiler, dette var nydelig fiskesuppe, så raskt servert, nydelig lokale. Fiskeburger var i samme gate, nydelig. Anbefales på det varmeste!

Dato for besøk: september 2021
Takk, RagneS4

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fiskeburgerne hos Anitas er berømte over hele Norge, og det er ikke uten grunn. Om du ikke skulle ønske å spise burger er fiskesuppa også å anbefale. Vel verdt et besøk.

Takk, Elin E
Anmeldt 4. august 2021

Dette stedet var obligatorisk å besøke forsto vi, samt å smake på fiskeburgerne der.
Det var et utrolig koselig sted, men åpenbart travelt stort sett hele tiden.
Vi bestilte fiskeburger med reker og fiskeburger med laks og reker.
Det smakte utrolig godt, laksen var litt i salteste laget, men det gikk ikke utover resten av maten av den grunn.
Vi kan bare føye oss inn i rekken med å anbefale fiskeburgeren hos Anita's sjømat

1  Takk, 2014Eva
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Perfekt sted å spise lunsj! Vi var her etter en tur på Reinebringen. Alle bestilte fiskeburger og vi var alle enige om at det er den beste fiskeburgeren vi noen gang har spist.

Takk, Iselinii
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk gode fiskeburgere og sashimi servert raskt. Trivelig atmosfære. Digge macroner og kanelboller til dessert. Tusen takk

Takk, andershr-hr

Reisende som så på Anita's Sjømat, så også på

Sørvågen, Moskenesøy

Har du vært i Anita's Sjømat? Del dine erfaringer!