Lofotfoto og varebiltur

fra
kr 21 561,95
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reinebringen på
fra kr 21 561,95
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Dette må dere få med dere! En «must do» i Lofoten. Trapper er lagt helt opp. Rundt 1700 trinn. Du bør ha gode knær for nedturen. Nydelig utsikt!

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, ginag250
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Etter en lang klatretur på 1668 trinn lagt av nepalesiske sherpaer møtte det oss en magisk utsikt, et panorama over Reine, Sakrisøy og omegn. Vel verdt turen!

Takk, mettewathnej
Anmeldt 23. juni 2020 via mobile enheter

Var heldig og gikk turen på en nydelig dag værmessig. Ikke så veldig mange å møte i trappen heller. Imponerende å se den flotte trappa som er bygget. Noen steder litt luftig i trappen. Siste 100 m hvor det ikke var trapp kunne kreve litt ekstra innsats. Vel oppe får man en fantastisk utsikt som gjør det vel verdt å slite litt i trappa for å komme opp.

1  Takk, Norway1961
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

1566 trappetrinn + noen ekstra meter=fantastisk utsikt over Reine. Denne turen er er must når man er her, og man går ikke ned skuffet!

1  Takk, cassandrao810
Anmeldt 14. september 2019

Vi kom tl Reine sent på ettermiddagen og hadde litt dårlig tid, trodde vi. Men Sjerpatrappene og utsikten fra toppen av Reinebringen måtte vi bare få med oss. Med 2 timer til disp satte vi i gang over Reinehalsen og videre langs sti og vei langs sjøkanten. Allerede ved starten av trappene forstod vi at dette blir en opplevelse å huske. Og vi hadde stien for oss selv. Ca 1500 trappetrinn og et lite parti hvor det foreløpig ikke er trapper og plutselig stod vi på Reinebringen. Utsikten er majestetisk. Eter litt fotografering startet turen ned. Etter 2 timer var vi klar for et foredrag om fiskeværet historie. Utsikten fra toppen er flott, men trappene er et mesterverk.

Dato for opplevelse: september 2019
2  Takk, Waylon2