Hardt for den utrente, men fantastisk tur likevel

Vi gikk opp til Reinebringen på en solfylt dag. Turen går på en sherpatrapp med rundt 1700... les mer

Anmeldt 30. juli 2021
drmn79
Drammen, Norge
Fin tur

En fin tur som for det meste går i sherpatrapp, bortsett fra de siste 100 meterne som er i terreng... les mer

Anmeldt 15. juli 2021
zapodot
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 140,33
2025 av 249 anmeldelser
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Når du har karret deg opp alle 1650 trappetrinnene og noen motbakker i tillegg møter du en fantastisk utsikt som får deg til å glemme melkesyra i beina. Det er i aller høyeste grad verdt turen. Når man som meg i tillegg har et lite snev av høydeskrekk blir man overlykkelig adrenalinruset...

1  Takk, NorunK
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Reine var vår soleklare favorittsted i Lofoten, og Reinebringen er et «must». Utsikten over Reine og Kjerkfjorden er bare helt fantastisk! Hadde ikke lyst til å gå ned igjen! Trappen opp er også imponerende, og gjør at det er overkommelig selv om det er veldig bratt.

1  Takk, 588kristinb
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk en ettermiddagstur opp til Reinebringen, gikk fra hotellet, ble ca 6km t/r. Fra der hvor trappene startet brukte vi en god halvtime opp. Bratt, men veldig fint!

2  Takk, Astrid K
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur opp Reinebringen i dag☀️ Sol og blå himmel og en nydelig utsikt over Reine fra toppen. Lofoten byder opp til dans dager som dette. Sherpatrapp hele veien opp unntatt de siste 100m.. dette er jo en opplevelse i seg selv. Turen er delvis bratt, men utsikten er verdt turen opp☀️

1  Takk, beathel2020
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Dette må dere få med dere! En «must do» i Lofoten. Trapper er lagt helt opp. Rundt 1700 trinn. Du bør ha gode knær for nedturen. Nydelig utsikt!

2  Takk, ginag250