Hardt for den utrente, men fantastisk tur likevel

Vi gikk opp til Reinebringen på en solfylt dag. Turen går på en sherpatrapp med rundt 1700... les mer

Anmeldt 30. juli 2021
drmn79
Drammen, Norge
Fin tur

En fin tur som for det meste går i sherpatrapp, bortsett fra de siste 100 meterne som er i terreng... les mer

Anmeldt 15. juli 2021
zapodot
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 140,33
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skal ikke røpe hvor mange traopetrinn det er å gå, men det er mange. Brukte 55 minutter å gå fra Galleri Harr (hvor jeg parkerte bilen) til toppen. Helt fantastisk tur - og utsikt! Tips - fyll på vannflasken fra den lille rennende «fossen» tidlig på ruten. Fantastisk drikkevann!

Takk, Discover726743
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en folksom tur. Utsikten før du når toppen er ikke særlig spektakulær. Har du litt høydeskrekk anbefales ikke denne. Det er bratt stigning opp/ned. Trapper nesten hele turen, noe som gjør den litt ensformig og kjedelig. Utsikten på toppen er flott, men ville helt klart heller valgt andre turer enn denne som gir flott turopplevelse fra starten. Obs: anbefales ikke som familietur.

Takk, 844elinef
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Når du har karret deg opp alle 1650 trappetrinnene og noen motbakker i tillegg møter du en fantastisk utsikt som får deg til å glemme melkesyra i beina. Det er i aller høyeste grad verdt turen. Når man som meg i tillegg har et lite snev av høydeskrekk blir man overlykkelig adrenalinruset...

1  Takk, NorunK
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Reine var vår soleklare favorittsted i Lofoten, og Reinebringen er et «must». Utsikten over Reine og Kjerkfjorden er bare helt fantastisk! Hadde ikke lyst til å gå ned igjen! Trappen opp er også imponerende, og gjør at det er overkommelig selv om det er veldig bratt.

1  Takk, 588kristinb
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi gikk en ettermiddagstur opp til Reinebringen, gikk fra hotellet, ble ca 6km t/r. Fra der hvor trappene startet brukte vi en god halvtime opp. Bratt, men veldig fint!

2  Takk, Astrid K