Lofotfoto og varebiltur
0 anmeldelser

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reinebringen på
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Sherpatrapper nesten til topps. Fine tilrettelagte stoppesteder flere steder på veien opp. Siste 150 m før toppen er det ikke tilrettelagt med trapper. Det går fint å komme seg opp uten.

Masse folk. Anbefaler gode fjellsko samt ta med nok drikke .

Høydeskrekk ? Det har jeg med , dette gikk fint for min del. Traff noen som var livredd. Vi lærte dem trikset med å la en gå foran personen med høydeskrekk . Det hjelper ofte !

God tur!

Takk, H2O40
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Parkerte nede i Reine (anbefales). Det koster 100,- NOK (2020) for parkering hele dagen (bruk Vipps). Sherpatrappa var ganske bratt og hadde høye og korte trinn. 500 meter stigning fordelt på omlag 1700 trinn. Ca 70 meter fra toppen sluttet trappa og en måtte «klyve» og «klatre» litt. Vi brukte 2,5 time tur-retur fra parkeringa i havna i Reine. Ikke en tur for de med høydeskrekk. Vanvittig flott utsikt på toppen!

Takk, veronicabS1374NY
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Denne turen anbefales å gå tydelig på dag helst morgen, da slipper man kø gåingen opp og ned trappene, er vel ca 16-17 hundre trappetrinn og ikke minst ganske så bratt stigning. Ikke en tur når du har gangsper eller dårlige knær. Spektakulært og vakkert på toppen men bratte stup og fine fjell. Gå forsiktig pass opp for løse steinene.

Takk, Helene S
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Bratt, men fantastisk utsikt. Bra tilrettelagt sherpatrapp. Ca 1750 trappetrinn. Passer bra for ungdommer. Anbefales!

1  Takk, YngveA
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Skal ikke røpe hvor mange traopetrinn det er å gå, men det er mange. Brukte 55 minutter å gå fra Galleri Harr (hvor jeg parkerte bilen) til toppen. Helt fantastisk tur - og utsikt! Tips - fyll på vannflasken fra den lille rennende «fossen» tidlig på ruten. Fantastisk drikkevann!

Takk, Discover726743