Fin tur

En fin tur som for det meste går i sherpatrapp, bortsett fra de siste 100 meterne som er i terreng... les mer

Anmeldt 2 uker siden
zapodot
Bergen, Norge
Ikke for de med høydeskrekk

Kom meg ikke helt til toppen da høydeskrekken slo inn på toppen av trappene. Vær obs på... les mer

Anmeldt 3 uker siden
mayalas123
Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Moskenesøy
fra USD 2 156,41
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt over Reine! Flotte trapper, men en veldig populær tur, så en god del folk. Det er tungt å gå opp trappene, så en viss form bør man ha.

Takk, 906meretef
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

En flott tur opp. Bratt og tungt å gå opp, men vel verdt når man kom på toppen. Spektakulær utsikt! Kan anbefales!

1  Takk, 778trineh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Sherpatrapper nesten til topps. Fine tilrettelagte stoppesteder flere steder på veien opp. Siste 150 m før toppen er det ikke tilrettelagt med trapper. Det går fint å komme seg opp uten.

Masse folk. Anbefaler gode fjellsko samt ta med nok drikke .

Høydeskrekk ? Det har jeg med , dette gikk fint for min del. Traff noen som var livredd. Vi lærte dem trikset med å la en gå foran personen med høydeskrekk . Det hjelper ofte !

God tur!

Takk, H2O40
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Parkerte nede i Reine (anbefales). Det koster 100,- NOK (2020) for parkering hele dagen (bruk Vipps). Sherpatrappa var ganske bratt og hadde høye og korte trinn. 500 meter stigning fordelt på omlag 1700 trinn. Ca 70 meter fra toppen sluttet trappa og en måtte «klyve» og «klatre» litt. Vi brukte 2,5 time tur-retur fra parkeringa i havna i Reine. Ikke en tur for de med høydeskrekk. Vanvittig flott utsikt på toppen!

Takk, veronicabS1374NY
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Denne turen anbefales å gå tydelig på dag helst morgen, da slipper man kø gåingen opp og ned trappene, er vel ca 16-17 hundre trappetrinn og ikke minst ganske så bratt stigning. Ikke en tur når du har gangsper eller dårlige knær. Spektakulært og vakkert på toppen men bratte stup og fine fjell. Gå forsiktig pass opp for løse steinene.

Takk, Helene S