Lofotfoto og varebiltur

fra
kr 21 389,23
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reinebringen på
fra kr 21 389,23
Anmeldt 1. august 2020

Synes d e rart at noen skriver at det passer små barn. Hvis noen snubler og ramler, da er det livsfarlig. Passer ikke folk med puste / hjerte/ høydeskrekk / kne problemer. Skal ikke dit igjen tross for fin utsikt. Mangler sikkerhet!!! (Jeg er aktiv ellers og liker alt mulig aktivitet. )

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, arelnelli
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig utsikt over Reine! Flotte trapper, men en veldig populær tur, så en god del folk. Det er tungt å gå opp trappene, så en viss form bør man ha.

Takk, 906meretef
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

En flott tur opp. Bratt og tungt å gå opp, men vel verdt når man kom på toppen. Spektakulær utsikt! Kan anbefales!

1  Takk, 778trineh
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Sherpatrapper nesten til topps. Fine tilrettelagte stoppesteder flere steder på veien opp. Siste 150 m før toppen er det ikke tilrettelagt med trapper. Det går fint å komme seg opp uten.

Masse folk. Anbefaler gode fjellsko samt ta med nok drikke .

Høydeskrekk ? Det har jeg med , dette gikk fint for min del. Traff noen som var livredd. Vi lærte dem trikset med å la en gå foran personen med høydeskrekk . Det hjelper ofte !

God tur!

Takk, H2O40
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Parkerte nede i Reine (anbefales). Det koster 100,- NOK (2020) for parkering hele dagen (bruk Vipps). Sherpatrappa var ganske bratt og hadde høye og korte trinn. 500 meter stigning fordelt på omlag 1700 trinn. Ca 70 meter fra toppen sluttet trappa og en måtte «klyve» og «klatre» litt. Vi brukte 2,5 time tur-retur fra parkeringa i havna i Reine. Ikke en tur for de med høydeskrekk. Vanvittig flott utsikt på toppen!

Takk, veronicabS1374NY