Lofotfoto og varebiltur

fra
kr 20 824,68
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Reinebringen på
fra kr 20 824,68
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Vi gikk opp til Reinebringen på en solfylt dag. Turen går på en sherpatrapp med rundt 1700 trappetrinn. Turen opp var tung og bratt, og vi måtte ta mange pauser. Men utsikten var vel verdt turen opp. Siden det er bratt så er turen ned også ganske utfordrende til tider, men bare man tar det med ro så går det fint.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, drmn79
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

En fin tur som for det meste går i sherpatrapp, bortsett fra de siste 100 meterne som er i terreng. Fantastisk utsikt fra toppen.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, zapodot
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Å gå opp på Reinebringen er et must når man er i Lofoten! Nå er det sherpatrapp nesten til toppen, noe som gjør turen langt lettere og mer tilgjengelig - selv om det jo fortsatt er bratt! Helt rå utsikt fra toppen!

Dato for opplevelse: april 2021
1  Takk, 468rikker
Anmeldt 18. mai 2021 via mobile enheter

Veldig tøff tur opp for en lott utrent person,
Men en urolig opplevelse med alle trappene opp til en utsikt som ikke kan beskrives, men som må oppleves!
IKKE en tur for en med dårlig helse, sko eller høydeskrekk, ingenting for små barn
Fone stopp på dalte vei opp, brukte laaaang tid opp (1 1/2 time) selvom noen skriver her at de bruker 30 min.......
Var der en solskinnsdag utenom sesong, om jeg skulle gått i kø, hadde dette ikke vært ok

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Ingrid748
Anmeldt 9. april 2021 via mobile enheter

Veldig bratt tur😊Bør være vandt til å gå i fjellet! Anbefaler gode sko og godt med drikke! Og vær så snill og kle deg etter været og ikke moteshowet på toppen😉

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, nieida83