“Mye dressing på fiskeburger.”
Anmeldelse av Tapperiet Bistro

Tapperiet Bistro
Vurdert som nr. 6 av 9 Restauranter i Reine
Beskrivelse: Vi servere diverse lunsjretter og enkle middagsretter. Vi har også kaffe og kaker. Det er også mulig å steke sin egen vaffel hvis man ønsker det. Vi har alle rettigheter for alkohol. Vi har lokalt øl fra Lofoten. Dessuten serverer vi vin og drinker etter smak.
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Ikke god fiskeburger. Mye hamburgerdressing på fiskeburgeren. Ville spist et annet sted hvis mulig. Service var ganske god.

Takk, roger-bgo

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Menyen besto av kun 4 retter. Da forventer man at disse er bra, hvertfall med så stive priser. Jeg bestilte fiskesuppe, fikk utvannet suppe som garantert er toro lofoten. Veninna bestilte burger som var en opptint karbonade fra
2018.

Takk, Kristin K
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Flott serviceinnstilt spisested med enkel og god mat. Lokalt samlested. Hyggelig eier som bidrar til en god stemning. Vi spiste torsk, hamburger og biffsnadder. Alle gode og ukompliserte retter. Vi ble godt ivaretatt.

Takk, scottnicholas
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Tapperiet Bistro byr på utrolig god mat og veldig hyggelig betjening. Var på leting etter fish & chips og dette hadde de her, det stod til alle forventninger!! Vil absolutt anbefale å besøke dette stedet

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, cassandrao810
Anmeldt 29. mai 2020 via mobile enheter

Har byttet navn til Tapperiet. Vi bodde ca 5 km unna,men ble hentet og bringa av privatsjåfør. God mat og fantastisk vertskap. Ali gjorde alt for at vi skulle ha det bra. Umulig å kjøre forbi uten å ha vært innom en tur.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, johnnyb278

Reisende som så på Tapperiet Bistro, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Tapperiet Bistro? Del dine erfaringer!