“TippTopp👌”
Anmeldelse av Tapperiet Bistro

Tapperiet Bistro
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Reine
Beskrivelse: Vi servere diverse lunsjretter og enkle middagsretter. Vi har også kaffe og kaker. Det er også mulig å steke sin egen vaffel hvis man ønsker det. Vi har alle rettigheter for alkohol. Vi har lokalt øl fra Lofoten. Dessuten serverer vi vin og drinker etter smak.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service! Skjønner ikke de halvgreie anmeldelsene på Tripadvicer…. Biffsnadder og kyllingsalat står til topp karakter! Anbefaler stedet til de som vil ha topp mat og superhyggelig service! Enjoy❤️

1  Takk, MortenBjerke

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Tapperiet ligger flott til sentralt i Reine og i sola med uteservering ser stedet fantastisk ut.
Vi tenkte at fiskesuppe i Lofoten endelig var på sin plass, men det ble en skuffelse. Man måtte lete etter et par fiskebiter, og krafta smakte som en vanlig posesuppe.
Servitøren virket ikke som hun hadde en jobb hun likte, og det merker jo en gjest.

Takk, arildth
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Sjeldent dårlig opplevelse. Usedvanlig liten salat solgt som hovedrett eller prisliste uten pris. Salaten var full av olje fra fetaosten, kylling var tørr og varmet opp i panne(lett svidd). Ett glass hvitvin kostet plutselig 200 pr glass ikke 110 som antydet.
Servicen stod i stil med resten av opplevelsen.

Takk, NorthStar61965377994
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var sultne og veldig klar for en matbit etter innsjekking hos fantastiske Mays apartments. Stedet er like lite sjarmerende som maten. Pizzaen smakte et eller annet, men hadde jeg lager den selv, hadde den gått i bosset. Fiskesuppen var et sorgens kapittel og ble spist på trass på grunn av prisen. Det er svært sjelden jeg gir dårlig tilbakemelding, men her var det på sin plass.

Takk, Johnny G
Anmeldt 30. juni 2021

Helt ok, grei service, fin beliggenhet. Men, maten er ikke mer enn bare ok og når man kommer til et fiskevær så forventes det at bacalaoen er bedre enn hva man får kjøpt på i en boks å Meny.

1  Takk, FinnE490

Reisende som så på Tapperiet Bistro, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Tapperiet Bistro? Del dine erfaringer!