“Sentralt og koselig”
Anmeldelse av Tapperiet Bistro

Tapperiet Bistro
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Reine
Beskrivelse: Vi servere diverse lunsjretter og enkle middagsretter. Vi har også kaffe og kaker. Det er også mulig å steke sin egen vaffel hvis man ønsker det. Vi har alle rettigheter for alkohol. Vi har lokalt øl fra Lofoten. Dessuten serverer vi vin og drinker etter smak.
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Spiseplass midt idt i hjertet av Reine. Lite og koselig lokale og hyggelig betjening. Ser at noen av bildene her viser steinovns bakt pizza med tynn fersk bunn, men i alle fall da vi var der stemmente ikke dette. Det som ble servert var helt ordinære pizza med noe som virket som ferdigfabrikerte bunner. Helt ok mat for en kjapp lunsj.

Takk, bj_rnhelgej

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste hver vår torsk her. Kjempegod mat! Eneste minuset var grønnsaksblandingen som fulgte med. Burde vært ertepure eller noe annet godt. Fikk følelsen av ferdigblandet frysepose.
Jeg har cøliaki og de ordnet egen variant til meg.
Hyggelig betjening og superkoselig lokale.

1  Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service! Skjønner ikke de halvgreie anmeldelsene på Tripadvicer…. Biffsnadder og kyllingsalat står til topp karakter! Anbefaler stedet til de som vil ha topp mat og superhyggelig service! Enjoy❤️

1  Takk, MortenBjerke
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Tapperiet ligger flott til sentralt i Reine og i sola med uteservering ser stedet fantastisk ut.
Vi tenkte at fiskesuppe i Lofoten endelig var på sin plass, men det ble en skuffelse. Man måtte lete etter et par fiskebiter, og krafta smakte som en vanlig posesuppe.
Servitøren virket ikke som hun hadde en jobb hun likte, og det merker jo en gjest.

Takk, arildth
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Sjeldent dårlig opplevelse. Usedvanlig liten salat solgt som hovedrett eller prisliste uten pris. Salaten var full av olje fra fetaosten, kylling var tørr og varmet opp i panne(lett svidd). Ett glass hvitvin kostet plutselig 200 pr glass ikke 110 som antydet.
Servicen stod i stil med resten av opplevelsen.

Takk, NorthStar61965377994

Reisende som så på Tapperiet Bistro, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Tapperiet Bistro? Del dine erfaringer!