“Dessverre ikke en god matopplevelse.”
Anmeldelse av Tapperiet Bistro

Tapperiet Bistro
Vurdert som nr. 6 av 7 Restauranter i Reine
Beskrivelse: Vi servere diverse lunsjretter og enkle middagsretter. Vi har også kaffe og kaker. Det er også mulig å steke sin egen vaffel hvis man ønsker det. Vi har alle rettigheter for alkohol. Vi har lokalt øl fra Lofoten. Dessuten serverer vi vin og drinker etter smak.
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted og fin uteservering, men fiskesuppen var kjedelig og servert med et tørt rundstykke. Ikke verdt prisen. Personalet kunne vert blidere.

Takk, Maja S

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med bacalao som jeg fikk den var varm når jeg fikk den og den var ikke alt for spicy, fint hus
5/5
Anbefaler

1  Takk, Compass51196364328
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Spiseplass midt idt i hjertet av Reine. Lite og koselig lokale og hyggelig betjening. Ser at noen av bildene her viser steinovns bakt pizza med tynn fersk bunn, men i alle fall da vi var der stemmente ikke dette. Det som ble servert var helt ordinære pizza med noe som virket som ferdigfabrikerte bunner. Helt ok mat for en kjapp lunsj.

Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg spiste hver vår torsk her. Kjempegod mat! Eneste minuset var grønnsaksblandingen som fulgte med. Burde vært ertepure eller noe annet godt. Fikk følelsen av ferdigblandet frysepose.
Jeg har cøliaki og de ordnet egen variant til meg.
Hyggelig betjening og superkoselig lokale.

1  Takk, Ailiskh
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og service! Skjønner ikke de halvgreie anmeldelsene på Tripadvicer…. Biffsnadder og kyllingsalat står til topp karakter! Anbefaler stedet til de som vil ha topp mat og superhyggelig service! Enjoy❤️

1  Takk, MortenBjerke

Reisende som så på Tapperiet Bistro, så også på

Reine, Moskenes kommune
Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Tapperiet Bistro? Del dine erfaringer!