Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kom med båt i ett aldeles forferdelig vær.
Ble godt mottatt på alle punkt. Godt med bryggeplass og strøm. Fantastiske leiligheter og ditto mat
Personalet var helt kanon
Støtt har mye historie å by på, samt en liten lokalbutikk.
Vi kommer tilbake når været har løyet litt

Takk, Michal R
Eva Ann Andersen, Daglig leder på Støtt Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 9. juli 2021

Rommene var fine og sengene var gode, men det var ikke wifi eller dekning inne på rommene, så man måtte ut om man skulle ringe noen. Frokosten var veldig kjedelig. Maten var stort sett god, men ikke i forhold til prisen (spesielt lunsjen). En av dagene fikk vi tørrfisk som ikke smakte noen ting, etter en klar fiskesuppe til forrett som ikke var veldig god. Kjedelig å måtte legge seg sulten den kvelden... Skulle ønske vi fikk noe annet å spise som erstatning istedenfor et halvt glass vin hver. Den andre dagen vi var der var maten veldig god.

Takk, Agnes M

Hei. Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder wifi dekning har vi etterlyst fiberkabel fra kommunen i mange år. Dette har vi på ny purret i sommer og ordføreren er på saken. Pga smittevern og ønske om å begrense spedningen av covid 19 hadde vi bevisst valg en frokost tallerken isteden for buffet store deler av sommeren inntil smitte situasjonen bedret seg.

Vi er klar over at et parti tørrfisken som ved en feil ble litt for mye utvannet. Partiet tok vi av kjøkkenet umiddelbart, vannet ut ny tørrfisk og all tørrfisk har fått riktig utvanning. Jeg beklager dette. Mange har gitt meget god tilbakemelding på vår klare fiskesuppe og jeg beklager at den ikke falt i smak hos dere.

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Flott beliggenhet på Helgelandskysten. Positivt vertskap og betjening som var på tilbudssiden. Nydelig treretters kortreist fiskemat. Grei frokost, savnet frokostblanding/havregrøt. Varierte aktiviteter,Rib tur, kajakk, og båttur med Sven til Bolgbørra. Aktivitetene ble ekstra bra da solen skinte hele døgnet. Kan anbefales

Takk, Anne Kari H
Eva Ann Andersen, Daglig leder på Støtt Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2021

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat i en fantastisk atmosfære. Her har innehaverne virkelig lagt sin sjel i opplevelser og god stemning. Mat er kortreist, akkompagnert av nydelig drikke, fra et rikholdig utvalg! Anbefales på det absolutt sterkeste, dette må oppleves. Både lunsj og middag var utmerket!

Takk, EspenE112

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service i nydelige omgivelser. Klar fiskesuppe til forrett, nydelig sei med grønnsaker og parmesansaus til hovedrett og ostekake med is til dessert. Og nydelig drikke til. Spesielt desserten var utrolig god. Anbefaler alle en tur hit!

Takk, Elise S