Familerafting

Familerafting var en positiv og gøy opplevelse for både store og små. For å gjøre det litt mer... les mer

Anmeldt i går
anettegadingt
Rå opplevelse

Morsom og spennende opplevelse, med guider som sørger for at man kan pushe grensene samtidig som... les mer

Anmeldt 2 uker siden
matsorens

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde med to gutter på 11 og 14år. Både foreldrene og guttene digga vindtunellen! Klatreparken var en hærlig utfordring! Minstemann sleit litt med å få fart nok til å komme over den lange zip-linen, men heldigvis kom en av de ansatte i parken og hjalp til! Cam var vår guide på familierafting og det var skikkelig morsomt for store og små! I mellom slagene fikk vi nydelig varm lunsj! Pakken anbefales på det sterkeste!

Takk, Majawilhelmsen
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi var ein gjeng på 10 stk, som hadde ei super oppleving med Nic og Kasper i Voss Active. Turen passa for dei yngste og eldste borna og var full av humor og moro! Kan anbefalast!

Takk, ingunnvh
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 11 med yngste på 11 år og eldste på 73 år. Vi hadde en fin dag med familierafting i trygge rammer med Voss active. Guidene og sikkerhetspersonell var flinke til å få med alle og vi gjorde litt aktiviteter i områder hvor elva var roligere. Kan absolutt anbefales, vi vil nok prøve rafting for «voksne» neste gang.

1  Takk, N3780IVlindal
Anmeldt 20. juni 2020 via mobile enheter

Vi tok familieraftingturen med Voss Active, og elsket det. Guidene var gode på å skape stemning, få ungene til å le og utfordre dem med ulike leker. Vannstanden var svært høy, og vi fikk nok litt ekstra tempo, noe som bare var stas.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, Lise K
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Når det er lite vann i elven så får man tilbud om juving. Juving er en morsom aktivitet hvor man svømmer i elven og hopper fra høyder som er naturlig. Man rater ned med tur gaidene og du blir presset fysisk. Er viktig å kunne svøme. For det blir mye Svøming og mye avslapende sørfing nedover

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, mortend448